چگونه فرزندان خود را با آنها سرگرم کنيم

۱۵ بازديد

لگو یکی از اسباب بازی های محبوب کودکان است که در ست ها و مدل های مختلف طراحی و عرضه می شود. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه با آجرهای لگو بازی کنید. از آنجایی که این سازه های جذاب به شکل های مختلفی تولید می شوند، بسیاری از افراد نمی دانند چگونه با آنها بازی کنند و چگونه فرزندان خود را با آنها سرگرم کنند. در این مطلب آموزش لگو بازی را به شما ارائه خواهیم داد.

معرفی بازی لگو

همانطور که می دانید اسباب بازی های لگو یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین وسایل برای کودکان است. این اسباب بازی های فکری می توانند تاثیر مثبتی بر حافظه و تمرکز کودکان داشته باشند. به غیر از کودکان، بسیاری از بزرگسالان نیز این بازی را برای افزایش تمرکز و دقت انتخاب می کنند.

چگونه لگو بازی کنیم؟

برخی از مدل‌های لگو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای کارت‌های متعدد هستند و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای ایجاد طرح‌های چشمگیر بر اساس تخیل خود استفاده کنند. برخی دیگر از لگوها دارای راهنما هستند تا بازیکنان بتوانند به راحتی به اهداف مورد نظر خود برسند. با این حال، در بسیاری از موارد، مردم همچنان با یک سوال مهم روبرو هستند، یعنی با لگو چه بازی کنیم؟ در ادامه به چند ایده در مورد نحوه بازی با لگو در موقعیت های مختلف خواهیم پرداخت.

1- ایجاد مدل جدید

اگر نمی دانید چگونه با لگو بازی کنید، باید بگوییم که ساده ترین راه برای بازی با این اسباب بازی ساختن یک بنای تاریخی یا معروف به کمک قطعات لگو است. به عنوان مثال، می توانید به ساختمان هایی مانند خانه ها، مدارس، دانشگاه ها، استادیوم ها و غیره فکر کنید. ساده ترین راه این است که تصاویر مکان های مختلف را در گوگل جستجو کنید و بر اساس آنها ساختمان خود را بسازید.

2- از تخیل خود برای ایجاد مدل های جدید استفاده کنید.

زمانی که تصمیم به ساخت مدل جدیدی برای یک بازی لگو می گیرید، ساختمان مورد نظر خود را انتخاب می کنید، می توانید برخی از قسمت ها را تغییر دهید و از خلاقیت خود برای طراحی استفاده کنید.

مثلا، یک مجموعه لگو برای خودتان یا یک لگو نینجاگو یا لگو ماشین ها می توانند انتخاب های خوبی باشند. اگر از لگو هری پاتر یا هر مدل دیگری خرید می کنید، می توانید هر بار که بازی می کنید برخی از تم ها را تغییر دهید. هیچ محدودیتی برای تغییراتی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد و همیشه می توانید از یک مدل جدید استفاده کنید.

3- استفاده از دانش فیزیک برای ساخت ساختمان های مستحکم

تا کنون رایج ترین بازی که به ذهن می رسد ساختن ساختمان های مختلف است. هر بار که ساختمان شما فرو می ریزد، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید پایه برج خود را تقویت کنید تا بتوانید بالاتر بروید. در این صورت باید یک پایه پهن و محکم انتخاب کنید.

برای این منظور می توانید از انتهای مربع و مستطیل برای فونداسیون خود استفاده کنید و هر لایه را اضافه کنید و مطمئن شوید که فونداسیون شما می تواند برج را نگه دارد. هر بار که برج شما بالاتر است، می توانید از قطعات ترکیبی برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید. می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید و یک بازی رقابتی بسازید

4- شخصیت مورد علاقه خود را از طریق شخصیت های بازی لگو بسازید

می توانید شروع به ساخت شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود کنید. با آجرهای مختلف لگو، می توانید از هر قطعه برای خلق شخصیت های مختلف مانند دایناسورها یا ابرقهرمانان استفاده کنید. اگر به این چیزها علاقه دارید، لگو دایناسورها، لگو پارک ژوراسیک، لگو مارول، لگو اسپایدرمن از انواع آن هستند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این روزها لگوها در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و می توانید شخصیت های کارتونی زیادی را در آنها ببینید. به همین دلیل، شخصیت مورد نظر شما نیز ممکن است در بازار موجود باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.